• (iOS) Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash oändligt guld hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ oändligt guld hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Idle Miner Tycoon: Gold \u0026 Cash 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Enkel, rolig, tomgång, enkel och söt design. Kolbrytning stinker men spelet är avkopplande. Skulle rekommendera m/förmåner

    För mig är det ett av de bästa tycoon-spelen jag någonsin spelat, på grund av många saker att uppgradera, många kontinenter att utforska och evenemang att delta i. Du kan också titta på några annonser för att öka dina framsteg

    Har spelat det här spelet av och på i flera år, och jag har nyligen gått tillbaka till det från att när jag lämnade det lyckligt och spelade kommer jag till slutet av min händelse och förlorar slumpmässigt alla mina framsteg som jag någonsin gjort!

    Noice

    Jag gillar verkligen det här spelet eftersom du kan göra många saker som mina, många nivåer i händelser som händer och du kan tjäna så mycket pengar genom att bara trycka på skärmen och det är ett av sätten varför jag älskar det här spelet men ett annat är att du kan bjuda in dina vänner och det kommer att göra dig gruvdrift snabbare och det är coolt att eftersom du kan göra så många saker och det finns så många öar att utforska till när du får monry till men en så köper du bara en och nu har två så jag gillar verkligen det här spelet :)

    Braaaaa jaaaa Jfv Hf

    Ett bra spel över en kaffe ju

    Dumt beroendeframkallande, dumt meningslösa, dumt höga dollarbelöningar, dumt galna uppgraderingsbelopp för biljoner dollar, dumt meningslösa utflykter...kul att spela, men riktigt dumt! Om dollarsummorna i spelet inte var så dumt höga skulle jag kanske ge det en extra stjärna. Ändå kanske du gillar det, så prova det. Personligen avinstallerar jag det. Kul, men riktigt dumt.

    Jag har ett stort problem med spelet eftersom varje power-up eller mystery-biljett ska läggas ihop för att tjäna artefakter men det verkar som att min har slutat för länge sedan...

    Beroendeframkallande, på ett bra sätt

    Kul

    Väldigt bra roligt och bra gjort

    Ganska roligt spel när man har tråkig men man kunde lagt ned lite mer tog i spelet

    kul :)

    Kunde varit väldigt skoj om det inte va för de snordyra "Micro transaktionerna" och att hela spelet nu bygger på att man ska titta på reklam för andra spel.

    Spelet är väldigt roligt men jag skulle njuta av det mer om alla annonser inte täckte spelskärmen.

    放置採掘王国 (Idle Miner) シミュレーション oxl

    Idle Miner Tycoon: Gold & Cash ব্যাজ cye

    Detta spel är super roligt

    Bra spel men när du använder annonsen för att hoppa över tiden fungerar det inte hela tiden

    Så långsamt spel. Gör inte så mycket exakt. Samma sak upprepande typ av tråkigt

    Roligt

    Helt okej men bra för att gå AFK

    Do Not Fall .io Arcade bple

    600 år för att spara pengar

    Älskar spelet, har spelat det länge. Men ständiga problem med annonser, som massor av tidigare kommentarer här. Kontaktade supporten om och om igen, men ingen som helst hjälp.

    Börjar bra och man blir snabbt beroende, men lika snabbt inser man att absolut inget förändras eller blir svårare. Alla gruvor ser likadana ut och funkar på samma sätt. Trist på en så bra idé.

    Kul spel.. men efter ett tag är det bara att betala betala betala eller vänta vänta vänta...!

    Roligt spel att spela om du är uttråkad men mängden annonser, popup-fönster och ikoner på skärmen som försöker få dig att betala för onödiga saker gör dig galen. För att inte tala om att 15 euro är löjligt dyrt att bli av med annonser.

     

    Kan hålla dig sysselsatt ett tag på de lägre nivåerna. Annonserna fungerar inte alltid för att dubbla din vinst. Du tittar på annonsen och sedan dyker ingen belöning upp. Den biten blir irriterande eftersom det händer regelbundet.

    방치형 광부 타이쿤: 광산 매니저 시뮬레이션 szn

    Jag tycker verkligen om spelet men jag ogillar verkligen allt fel som spelet gör. Spelet fryser när jag är på det längre än ett par minuter och jag försöker öppna världskartan eller så försöker jag ladda in i en annan gruva. En tid slutar spelet att fungera och stängs mitt under laddningen. Det är tid då jag måste ladda minorna 2-4 gånger innan det går igenom. Jag älskar att spela spelet och vill fortsätta spela men för det mesta är det väldigt svårt.

    Det var helt okej

    Roligt spel. vissa problem som att inte ansluta till Google Play.

    Jag har haft problem med annonserna sedan jag började spela. Det är super frustrerande. De sa åt mig att fixa det genom att återställa min Google-annons-ID och så har jag flera gånger. Detta är det enda spelet jag har detta problem med. Och ibland klickar jag på ikonen för att ladda en annons för gratis spelpengar och sedan startar spelet om och jag får det inte trots att jag var halvvägs igenom annonsen. Om du gillar spel som detta är det bara att spela något annat. Det här spelet är frustrerande och riktigt dålig kvalitet.

    Mest redigerade redigera någonsin: (förmodligen inte riktigt) jag avinstallerar det är ett roligt spel men det tar upp batteriet såååååå snabbt även när du har en högkapacitetsladdare idk imma avinstallera nu

    Videorna bugar ut HELA TIDEN vilket gör det svårt att öka dina gruvor, samla dina kontantbonusar och göra framsteg i spelet. Om du tittar på 2 eller 3 videor på kort tid BOOM. Inga fler videor tillgängliga förrän du stänger appen och startar om den. Annars ett roligt spel.

    Idle Miner Tycoon Simulazione pdjs

    dålig app

    Jag återvände till det här spelet efter att ha inte spelat på 1-2 år och jag kan inte säga att jag känner mig välkommen. Jag förstår att du måste tjäna pengar, men varför leder varje enskild åtgärd jag gör till en skärm som försöker få mig att spendera pengar. Det finns ingen balans längre, det känns bara som att tigga utan skam till en extrem nivå

    botten spel

    Kul men ingen mening för guld är mindre värt än kol


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :